وزیر خارجه افغانستان: پس از “حملات ناجوانمردانه” به محل امن رسیدیم
محمد حنیف اتمر “حملات ناجوانمردانه” دیروز به همکاران و اقامتگاهش را به شدت محکوم کرد. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد حنیف اتمر، وزیر خارجه افغانستان امروز دوشنبه در صفحه توییترش نوشت: “سلام و بهترین آرزوها برای همه دوستان و هموطنان گرامی. حملات ناجوانمردانه دیروز به همکاران و اقامتگاهم را به شدت محکوم میکنم”. او