هیئت بازرسی استانداری هرمزگان در نفت ستاره خلیج فارس مستقر می شود
مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری هرمزگان از استقرار تیم بازرسی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبر داد. محمد احمدی امشب (سوم شهریورماه) ضمن اعلام این خبر، افزود: تیم بازرسی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری هرمزگان از روز شنبه در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مستقر خواهد شد. وی گفت: این بازرسی با