کاهش ذخیره سد یامچی تا 30 درصد / مصرف آب در اردبیل به مرز هشدار رسیده است
مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ذخیره آب در سد یامچی به کمتر از 30 درصد رسیده و این کمبود منابع هشداری جدی برای همه ماست. عباس جنگی مرنی روز پنجشنبه 11 شهریورماه در جریان بازدید فرماندار اردبیل از سد یامچی و آخرین وضعیت مدیریت منابع در این حوزه اظهار کرد: