کرهشمالی، آمریکا را بدترین ناقض حقوق بشر خواند
رسانه دولتی کرهشمالی، آمریکا را درخصوص نقضهای حقوق بشری، مکار و تشنه قدرت برای سلطه جهانی توصیف کرد. این انتقاد امروز (دوشنبه) در مقاله آژانس خبری مرکزی کره (کی.سی.ان.ای) به قلم یک کارشناس روابط بینالملل مطرح شده است. در گزارش کی.سی.ان.ای آمده است: حقوق بشر مورد حمایت ایالات متحده چیزی جز یک ترفند برای