بیش از ۲۹۰۰ نفر از کادر بهداشت و درمان کردستان در مقابل کرونا واکسینه شدند
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۴۹ نفر از کادر درمانی، بهداشتی، فوریتهای پزشکی و پرسنل آزمایشگاه، واکسن کرونا دریافت نمودهاند. ابراهیم قادری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا در کشور و به تبع در استان کردستان در حال انجام است و بخش مراقبتهای ویژه و درگیر با