نیمی از کارمندان در البرز سر کار حاضر میشوند
معاون سیاسی استانداری البرز گفت: ۵۰ درصد کارمندان در شهرستانهای با وضعیت نارنجی در محل کار حاضر میشوند. نورمحمد فردی روز شنبه ۱۴ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اعلام ستاد کرونای کشور در خصوص وضعیت کرونایی البرز، اظهار کرد: پنج شهرستان استان البرز در وضعیت نارنجی قرار دارند و فقط اشتهارد و طالقان زرد هستند.