هیچ مدیری حاضر نیست به آسانی ۱۰ درصد جامعه خود را از دست بدهد
شهردار مشهد گفت: هیچ مدیری حاضر نیست به آسانی ۱۰ درصد جامعه خود را از دست بدهد. به خصوص جامعهای که در حال اوجگیری است باید بر ظرفیتش اضافه شود، نه اینکه از آن کاسته شود. سید عبدالله ارجائی در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مشهدی پارالمپیک توکیو که با حضور هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران