صباغیان: از عملکرد دستگاه های اجرایی درباره زلزله سی سخت باید گزارش داده می شد
نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی گفت بر ضرورت گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی در پی زلزله سی سخت تاکید کرد. محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) و بعد از قرائت گزارش کمیسیون عمران درخصوص زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با استناد اصل سوم قانون اساسی در اخطاری گفت: