هزینه کرد ۲۵۰ میلیارد تومانی ارتش در دو حوزه کرونا و محرومیت زدایی
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ارتش و نیروی زمینی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در دو حوزه کرونا و محرومیت زدایی هزینه کرده است، گفت: هشت بیمارستان بزرگ تنفسی را با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طی دو ماه احداث کردیم. سرهنگ خلبان ولی رحمانی در حاشیه بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی