امسال در خراسان شمالی با بیماری واگیر دامی مواجه نبودیم
رئیس اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی با اشاره به شیوع خشکسالی و کاهش شدید علوفه و منابع آبی، گفت: امسال این مشکلات موجب بروز بیماری های واگیر دامی نشد و تاکنون با بیماری واگیر دامی در استان مواجه نبوده ایم. دکتر حمید رمضانی در همایشی که به مناسبت روز خبرنگار در روز ۱۴ مهر ماه