۱۴۵۹ نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی بهرهمند شدند
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هزار و ۴۵۹ بیمار در شش ماه نخست سال جاری از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر استان بهرهمند شدند. مجیدرضا لطیفی، امروز شنبه ۱۷ مهر به رسانهها اعلام کرد: در این مدت ۷۴۳ بیمار برای دریافت خدمات فیزیوتراپی به این مرکز مراجعه داشتهاند. به گزارش