تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 سپتامبر 2024 - 1:54
کد خبر : 209567

انواع ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

کانادا، کشوری پهناور در شمال قاره آمریکای شمالی، با طبیعت بکر، شهرهای مدرن و فرصت‌های فراوان کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری، مقصدی جذاب برای بسیاری از مهاجران و گردشگران است. این کشور با مساحتی بیش از ۹ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان است و از نظر کیفیت زندگی، یکی از بهترین کشورهای دنیا

کانادا، کشوری پهناور در شمال قاره آمریکای شمالی، با طبیعت بکر، شهرهای مدرن و فرصت‌های فراوان کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری، مقصدی جذاب برای بسیاری از مهاجران و گردشگران است. این کشور با مساحتی بیش از ۹ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان است و از نظر کیفیت زندگی، یکی از بهترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود. اما برای سفر به این کشور، نیاز به ویزای مناسب دارید. بهتر است برای دریافت ویزای مناسب خود از خدمات یک مشاور حرفه ای استفاده کنید تا مسیر دریافت ویزای شما بدون مشکل طی شود. در ادامه این مقاله انواع ویزای کانادا را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع ویزای کانادا

تقسیم‌بندی ویزای کانادا

کانادا انواع مختلفی از ویزا را دارد که به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • ویزای موقت: این ویزا برای اقامت کوتاه‌مدت در کانادا صادر می‌شود و شامل ویزای توریستی، تحصیلی و کاری می‌شود.
  • ویزای دائم: این ویزا به افراد اجازه می‌دهد تا به طور دائم در کانادا زندگی و کار کنند.

ویزای موقت کانادا

ویزای موقت کانادا به شما اجازه می‌دهد تا برای اهداف معینی و مدت مشخصی به این کشور سفر کنید و یا برای مدت کوتاهی اقامت توریستی داشته باشید. این ویزاها برای اهداف مختلفی از جمله گردشگری، تحصیل، کار و دیدار با خانواده صادر می‌شوند. انواع ویزاهای موقت کانادا عبارتند از:

  • ویزای تحصیلی: کانادا یکی از مقاصد مورد استقبال برای تحصیل در دنیا است و ویزای تحصیلی کانادا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در یک کالج و یا دانشگاه کانادایی را دارند، صادر می‌شود. دانشگاه های بسیاری که در سر تا سر کانادا وجود دارند از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند بنابراین کاملا طبیعی است که تحصیل در کانادا بسیار پر طرفدار است.
  • ویزای کاری: برای افرادی که پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی دارند، صادر می‌شود. این ویزا به شما امکان می دهد که به صورت موقت در خاک کانادا کار کنید و در صورت تمایل برای دریافت اقامت دائم (PR)کانادا اقدام کنید. درصورتیکه در یکی از استان ها مشغول به کار باشید امتیاز بالایی در  برنامه اکسپرس اینتری خواهید داشت و مسیر دریافت اقامت شما آسان تر خواهد شد.
  • ویزای توریستی: ویزای توریستی کانادا برای گردشگری، دیدار با دوستان و خانواده، شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادهای خاص و یا استفاده از خدمات درمانی صادر می‌شود. این ویزا برای ایرانیان حداکثر 5 ساله صادر می شود و ایرانیان عموما ویزای توریستی 5 ساله و مالتیپل کانادا را دریافت می کنند.

گرفتن ویزای توریستی کانادا

ویزای دائم کانادا

ویزای دائم کانادا به شما این امکان را می‌دهد که به طور دائم در این کشور زندگی کنید، کار کنید و از مزایای شهروندی کانادا بهره‌مند شوید.

ویزای اکسپرس اینتری: سیستمی است که دولت کانادا برای مدیریت درخواست‌های مهاجرت نیروی کار حرفه ای به کار می‌برد. این سیستم به صورت آنلاین بوده و متقاضیان را بر اساس فاکتورهای مشخصی ارزیابی می‌کند. افرادی که امتیاز کافی کسب کنند، وارد استخر متقاضیان شده و در صورت دریافت دعوتنامه، می‌توانند برای اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم درخواست دهند. این روش به صورت مستقیم PR کانادا را به شما می دهد.

ویزای سرمایه گذاری: برای افرادی که قصد ایجاد کسب ‌وکار جدید در کانادا، ثبت شرکت  و یا سرمایه گذاری در کسب و کارهای موجود را دارند، صادر می‌شود. این روش مسیر رسیدن به PR کانادا را بسیار ساده تر می کند اما به صورت مستقیم امکان درخواست برای PR را از ابتدا فراهم نمی کند.

ویزای مهاجرت پناهندگی: برای افرادی که به دلایل سیاسی یا مذهبی درخواست پناهندگی می‌دهند، صادر می‌شود.

انتخاب بهترین نوع ویزا برای هر شخص به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

هدف سفر: قصد شما از سفر به کانادا چیست؟ آیا قصد بازدید و گردشگری را دارید و یا قصد تحصیل، کار یا اقامت دائم در خاک کانادا را دارید؟

وضعیت مالی: میزان تمکن مالی شما بسیار مهم است. درصورتیکه قصد دریافت ویزای موقت یا دائم کانادا  را دارید باید تمکن مالی کافی برای خود و اعضای خانواده  به همراه داشته باشید.

سن و میزان تحصیلات: این 2 فاکتور هم در تعیین بهترین روش برای مهاجرت به کانادا بسیار موثر است.

مراحل اخذ ویزای کانادا

  • دریافت مشاوره جهت تعیین نوع ویزا: ابتدا باید نوع ویزای مناسب خود را مشخص کنید. این کار ممکن است کمی دشوار باشد بنابراین برای انتخاب بهترین روش از خدمات یک موسسه مهاجرتی حرفه ای استفاده کنید.
  • آماده سازی مدارک: مدارک مورد نیاز برای هر نوع ویزا متفاوت است. باید قبل از اقدام برای ویزای مورد نظر از مدارک مورد نیاز آن اطلاع داشته باشید.
  • تکمیل فرم درخواست: فرم درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کنید. برای دریافت ویزاهای کانادا نیاز به پر کردن فرم درخواست مرتبط دارید برای اطمینان از انجام صحیح مراحل و افزایش شانس موفقیت، بهتر است با یک وکیل مهاجرت مشورت کنید .هرگونه مغایرت اطلاعات شما با اطلاعات ثبت شده در فرم می تواند منجر به ریجکت درخواست ویزای شما شود.
  • پرداخت هزینه: هزینه درخواست ویزا را پرداخت کنید و فیش پرداختی آن را در روز  مصاحبه همراه داشته باشید.
  • رزرو وقت سفارت: بعد از پرداخت هزینه برای دریافت وقت سفارت اقدام کنید. در صورتیکه کشور مورد نظر شما دارای سفارتی در کشورتان نیست باید از سفارت آن کشور در کشورهای همسایه وقت مصاحبه بگیرید.
  • انتظار برای نتیجه درخواست ویزا: پس از بررسی مدارک و انجام بایو متربیک ، تصمیم نهایی در مورد صدور یا رد ویزا توسط آفیسر پرونده گرفته می‌شود.

اخذ ویزای توریستی کانادا

مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی رویال اپلای

کانادا کشوری پهناور و مهاجر پذیر است و همچنین نیازمند مهاجران برای تامین نیروی کار یا متخصص خود می باشد. پس طبیعی است که روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود داشته باشد. برای ورود به خاک کانادا نیازمند دریافت ویزا هستید. مسیر دریافت ویزای کانادا با کمک و دریافت مشاوره از وکلای حرفه ای مهاجرت به کانادا، بسیار آسان تر خواهد بود. موسسه مهاجرتی رویال اپلای تخصصی ترین موسسه مهاجرت به کانادا و آمریکا در ایران است. این مجموعه خدمات متنوعی نظیر اخذ ویزای کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی، تلنت، توریستی، تهیه جاب آفر، پذیرش تحصیلی، ویزای نخبگان، ویزای والدین و… را برای کشورهای آمریکا و کانادا ارائه می کند. همچنین این مجموعه امکان دریافت خدمات مشاوره رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. فقط کافی است با شماره 02122407171 تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیم و کابل پرتو

8magazine

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

عوارض زانوبند زاپیامکس

نگین 100

مشاور کنکور

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح