تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آگوست 2024 - 1:35
کد خبر : 209547

از غذا تا سوپرمارکت؛ بیشترین تخفیف اسنپ را رایگان دریافت کنید

از غذا تا سوپرمارکت؛ بیشترین تخفیف اسنپ را رایگان دریافت کنید

اسنپ در حقیقت یک سوپر اپلیکیشن است که خدمات بسیار متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به همین دلیل افراد مختلف با اهداف گوناگونی از این پلتفرم استفاده می‌کنند. مثلاً ممکن است یک نفر بخواهد از تاکسی اینترنتی استفاده کند و شخص دیگر خرید‌های روزمره خود را از این طریق انجام دهد. در هر

از غذا تا سوپرمارکت؛ بیشترین تخفیف اسنپ را رایگان دریافت کنید

اسنپ در حقیقت یک سوپر اپلیکیشن است که خدمات بسیار متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به همین دلیل افراد مختلف با اهداف گوناگونی از این پلتفرم استفاده می‌کنند. مثلاً ممکن است یک نفر بخواهد از تاکسی اینترنتی استفاده کند و شخص دیگر خرید‌های روزمره خود را از این طریق انجام دهد. در هر صورت برای هر کاربر با هر نیازی که داشته باشد، امکان برخورداری از تخفیف‌های هیجان انگیز و کاهش هزینه خدمات تاکسی، سفارش غذا، سوپرمارکت و … می‌تواند لذت بخش باشد. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه می‌توانید بدون پرداخت کم ترین هزینه، کد تخفیف‌ اسنپ برای بخش‌های مختلف را دریافت کنید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ، پلتفرمی‌برای همه نیاز‌ها

همانطور که می‌دانید و در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، برای دریافت خدمات متنوعی می‌توانید از اسنپ استفاده کنید. در ابتدا این پلتفرم را به عنوان اولین تاکسی اینترنتی در ایران شناختیم. پس از گذشت مدتی، مجموعه اسنپ امکان بهره مندی از خدمات اینترنتی دیگری را نیز برای کاربران خود فراهم کرد. جنبه مثبت توسعه این اپلیکیشن، ارائه خدماتی بود که ما به طور معول در زندگی روزمره خود به آن‌ها نیاز داریم. به این ترتیب کاربران توانستند امور روزمره خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به خروج از خانه پیگیری و مدیریت کنند. علاوه بر این، با کد تخفیف اسنپ هم می‌توانید همه این امور را با صرف هزینه کم تری انجام دهید. خرید مواد مصرفی، سفارش غذا و خوراکی‌های مختلف، تاکسی اینترنتی، پیک موتوری، خرید داروخانه ای، خدمات مسافرتی، خرید بیمه و خدمات مالی و اعتباری از جمله بخش‌های محبوب اپلیکیشن اسنپ هستند. در ادامه به برخی از راهکار‌های استفاده از خدمات اسنپ با قیمت کم تر اشاره می‌کنیم.

سفارش غذا با بیشترین تخفیف در اسنپ فود

کد تخفیف اسنپ فود

یکی از محبوب ترین زیر مجموعه‌های اسنپ بدون شک اسنپ فود است. این سرویس با فراهم کردن شرایط سفارش آنلاین غذا و مواد غذایی مختلف از رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف توانست موجب افزایش فروش فروشندگان و خرید آسان تر و سریع تر کاربران شود. به همین دلیل، اسنپ فود به سرعت در بین فروشندگان و خریدارن محبوب شد. تفاوتی ندارد که شما بخواهید یک غذای آماده سفارش بدهید یا با خرید مواد غذایی، خودتان تهیه آن را به عهده بگیرید، در هر صورت اسنپ فود در کم ترین زمان ممکن متنوع ترین اقلام را با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان برای شما فراهم می‌کند.

خرید غذا از رستوران‌ها و فست فود‌های اطراف، سفارش انواع خوراکی‌ها از کافی شاپ‌ها و فروشگاه‌های مختلف بخش مهمی ‌از اسنپ فود را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، برای سفارش نان تازه، محصولات پروتئینی مانند مرغ، گوشت و تخم مرغ، محصولات لبنی و شیرینی و آجیل نیز می‌توانید به این اپلیکیشن مراجعه کنید.

چگونه از اسنپ فود تخفیف بگیریم؟

جذاب ترین نکته ای که در مورد خرید از اسنپ فود وجود دارد، امکان ثبت سفارش با هزینه کم تر و با کد تخفیف اسنپ فود است. شما برای تجربه یک خرید اقتصادی تر از این پلتفرم راه‌های مختلفی پیش روی خود دارید. خرید از بخش‌های تخفیف دار اپلیکشن مثل فود پارتی و به صرفه، بهره مندی از جشنواره‌های مختلف، شرکت در مسابقات و قرعه کشی‌ها، استفاده از امتیازات اسنپ کلاب و دریافت کد تخفیف اسنپ فود از جمله این راه‌ها هستند.

جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ فود

یکی از بهترین روش‌ها برای تجربه خریدی مقرون به صرفه تر از اسنپ فود، کد تخفیف اسنپ فود است. لازم به ذکر است که این کد‌ها متنوع هستند و برای استفاده از هریک از آن‌ها رعایت شرایط ویژه ای الزامی‌خواهد بود. برای استفاده از این کد‌ها کافی است کد مناسب با خرید خود را از طریق وبسایت کانال تخفیف دریافت کنید. سپس مراحل انتخاب و ثبت سفارش خود را در اسنپ فود طی کرده و در بخش پرداخت، کد تخفیف را ثبت کنید. هنگام خرید به شرایط ذکر شده در کنار هر کد و همچنین، تاریخ انقضای کد‌ها توجه داشته باشید. در ادامه چند مورد از پرکاربرد ترین کد تخفیف‌های اسنپ فود را به شما معرفی می‌کنیم.

کد‌ تخفیف اسنپ فود سفارش اول

همه کاربرانی که عضو خانواده اسنپ فود می‌شوند، می‌توانند در اولین خرید خود از این مجموعه از تخفیف‌های جذابی بهره مند شوند. کد‌ تخفیف خرید اول اسنپ فود برای بخش‌های مختلف در دسترس است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. واضح است که هر کد برای هر کاربر تنها یک بار قابل استفاده است و پس از آن باید از کد‌هایی استفاده کنید که به خرید اول اختصاص ندارند. در جدول زیر می‌توانید برخی از این کد‌ها را ببینید.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف حداقل خرید
کد تخفیف اسنپ فود اولین سفارش غذا SFODHIVJ4X30KYWG5D 80 هزار تومان 200 هزار تومان
کد تخفیف اسنپ فود خرید شیرینی و آجیل KDHNJDIUZY44XVAE3 80 هزار تومان 160 هزار تومان
کد تخفیف اسنپ فود اولین سفارش نان FCHBR57DUAK9VR6W4X 20 هزار تومان 35 هزار تومان
کد تخفیف اسنپ فود اولین خرید میوه SFCHUAI6KF4ZECNSQU 50 هزار تومان 100 هزار تومان
کد تخفیف اسنپ فود خرید لبنیات DCHSF3IAU97R6SYXBW 50 هزار تومان 180 هزار تومان
کد تخفیف اسنپ فود عطاری FCSPNX6V13TS4ERGNH 50 هزار تومان 140 هزار تومان

کد‌های تخفیف بدون محدودیت خرید اول

در کنار استقبال از مشتریان و کاربران جدید، اسنپ فود به فکر رضایت کاربران وفادار و همیشگی خود نیز هست. بر همین اساس برخی از کد‌های تخفیف ارائه شده توسط این پلتفرم محدودیت سفارش اول ندارند. همچنین، برخی از کد‌ها مختص دومین خرید هستند. به هر حال، شما باید با یک جست و جوی ساده کدی را پیدا کنید که شرایط استفاده از آن مطابق با نیاز شما باشد. در جدول زیر می‌توانید چند نمونه کد تخفیف غیر اول اسنپ فود را مشاهده کنید.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف حداقل خرید
کد تخفیف اسنپ فود قهوه و شکلات CFESPA2419D3K7Q6BR 60 هزار تومان 170 هزار تومان
تخفیف اسنپ فود خرید از پت شاپ PTCHF0B9MWDIK1AU4N 170 هزار تومان 400 هزار تومان

کد‌های تخفیف اسنپ فود رستوران منتخب

برخی از رستوران‌ها و فروشگاه‌های فعال در پلتفرم اسنپ فود، برای جلب هرچه بیشتر رضایت کاربران خود کد‌های تخفیف اختصاصی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. بدیهی است که از این کد‌ها تنها برای خرید از رستوران‌های مشخص شده می‌توانید استفاده کنید. در ادامه، به معرفی برخی از این کد‌ها می‌پردازیم.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف حداقل خرید
کد تخفیف اسنپ فود رستوران‌های منتخب تهران OFOGJODR 25 هزار تومان 50 هزار تومان
کد تخفیف سفارش غذا از رستوران‌های به صرفه اسنپ فود OEURIEJFN 15 هزار تومان 50 هزار تومان

خرید سریع و ارزان اقلام سوپر مارکتی

کد تخفیف اسنپ مارکت

از دیگر بخش‌های پر کاربرد و پر طرفدار پلتفرم اسنپ، خرید آنلاین از سوپر مارکت‌های مختلف است. با توجه به این که اقلام سوپر مارکتی از نیاز‌های روزمره ما هستند و همواره خرید ان‌ها در برنامه ما قرار دارد، سفارش این محصولات به صورت اینترنتی و البته با کد‌ تخفیف اسنپ مارکت می‌توانید به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ما شود. بخش خرید‌های سوپر مارکتی در اسنپ، به دو پلتفرم منحصر به فرد اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس تقسیم می‌شود. در ادامه، ضمن معرفی هریک از آن‌ها به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از آن‌ها مقرون به صرفه تر خرید کنید.

اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس چه تفاوتی با هم دارند؟

هر دو اپلیکیشن اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت در یک زمینه فعالیت می‌کنند. با این تفاوت که محل اصلی تأمین محصولات در اسنپ مارکت شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های زنجیره ای ‌هایپر مارکت است؛ ولی در خرید از اسنپ اکسپرس همه فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های اطراف شما می‌توانند تأمین کننده محصولات باشند. همچنین، اسنپ اکسپرس تحویل سریع تری دارد و در کم تر از نیم ساعت سفارشات شما را به دستتان می‌رساند.

کاربردی ترین کد تخفیف‌ سوپرمارکت اسنپ

خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که برای خرید محصولات سوپر مارکتی با قیمت ویژه می‌توانید مشابه آن چه در مورد اسنپ فود گفته شد، از کد‌های تخفیف استفاده کنید. کد تخفیف اسنپ مارکت و کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خرید محصولات مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد که چند نمونه از آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف حداقل خرید
کد تخفیف اسنپ اکسپرس اولین خرید RTU50PYRVNQ 50 هزار تومان 120 هزار تومان
کد تخفیف 60 هزار تومانی اسنپ اکسپرس AFLAT3SMRJW 60 هزار تومان 120 هزار تومان
کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت OFCH1M33X57 60 هزار تومان 300 هزار تومان

خرید ارزان تر همه محصولات در اسنپ شاپ

یکی از جدید ترین خدماتی که در سوپر اپلیکیشن اسنپ به کاربران ارائه می‌شود، امکان خرید آنلاین محصولات مختلف است. برای این کار تنها کافی است اپلیکیشن اسنپ شاپ را نصب کرده و خرید را آغاز کنید. انواع لوازم دیجیتالی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و زیبایی، ابزار و لوازم خودرو، ملزومات فرهنگی و هنری، کالای خواب و … را می‌توانید از این طریق خریداری کنید. همچنین، کد تخفیف اسنپ شاپ نیز برای خرید ارزان تر قابل استفاده خواهد بود.

دریافت اعتبار از اسنپ برای خرید آسان تر

در پایان به هیجان انگیز ترین بخش مقاله می‌رسیم. چنانچه قصد خرید از هر یک از بخش‌های مجموعه بزرگ اسنپ را دارید اما نمی‌توانید هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت کنید، اسنپ پی برای خریدی آسان تر در کنار شما خواهد بود. با استفاده از خدمات اعتباری اسنپ پی می‌توانید خرید از زیر مجموعه‌های این اپلیکیشن و فروشگاه‌های طرف قرار داد آن را تنها با پرداخت یک چهارم هزینه انجام دهید. مابقی قیمت سفارش شما در 3 قسط ماهانه دریافت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8magazine

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

عوارض زانوبند زاپیامکس

نگین 100

مشاور کنکور

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح