تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آگوست 2024 - 1:55
کد خبر : 209538

تجربه ای فراموش نشدنی با اقامت در هتل های کیش با ساحل اختصاصی

تجربه ای فراموش نشدنی با اقامت در هتل های کیش با ساحل اختصاصی

سفر به کیش با توجه به تفریحات آبی پرتعداد در این جزیره، جاذبه‌های گردشگری جذاب و سواحل دیدنی، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از زیبایی‌های جزیره کیش در استان هرمزگان، اقامت در هتل‌هایی است که ساحل اختصاصی دارند. تصور کنید هر زمان که خواستید بتوانید با

سفر به کیش با توجه به تفریحات آبی پرتعداد در این جزیره، جاذبه‌های گردشگری جذاب و سواحل دیدنی، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از زیبایی‌های جزیره کیش در استان هرمزگان، اقامت در هتل‌هایی است که ساحل اختصاصی دارند. تصور کنید هر زمان که خواستید بتوانید با چند قدم کوتاه خود را به ساحل شنی و آرام کیش برسانید و در آب‌های نیلگون خلیج فارس شنا کنید. هتل های کیش با ساحل اختصاصی به خصوص هتل‌های لوکس و پنج ستاره، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا در فضایی خصوصی و آرام به استراحت بپردازید و از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. ساحل اختصاصی این هتل‌ها، به دور از شلوغی ساحل‌های عمومی، مکانی ایده‌آل برای قدم زدن، آفتاب گرفتن و لذت بردن از نسیم دریا است؛ پس اگر به دنبال یک اقامت لوکس و دلپذیر در کیش هستید، هتل با ساحل اختصاصی در کیش بهترین گزینه برای رزرو هتل کیش خواهند بود.

آشنایی با هتل های کیش با ساحل اختصاصی

لیست هتل های کیش با ساحل اختصاصی

با اقامت در اتاق یکی از هتل های کیش با ساحل اختصاصی، علاوه‌بر فاصله کم تا دریا و دسترسی مناسب به ساحل، می‌توانید از امکانات و خدمات یک هتل مجهز نیز بهره‌مند شوید. در ادامه تعدادی هتل با ساحل اختصاصی در کیش معرفی می‌شوند:

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های کیش با ساحل اختصاصی هتل ترنج کیش است که یک شاهکار معماری ایرانی به شکل بته جقه بر روی آب‌های خلیج فارس محسوب می‌شود. اقامت در اتاق‌های روی آب با کف شیشه‌ای و دکوراسیون زیبا، فضایی رویایی را برای شما فراهم می‌کنند. این هتل لوکس علاوه بر امکانات بی‌نظیر و چشم‌اندازهای خیره کننده، یک ساحل اختصاصی زیبا را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که به واسطه‌ آن می‌توانید از آفتاب دل‌چسب کیش لذت ببرید، در آب‌های نیلگون خلیج فارس شنا کنید یا به ورزش‌های آبی بپردازید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.

هتل ترنج؛ از هتل های کیش با ساحل اختصاصی

از مهم‌ترین امکانات این هتل لوکس می‌توان به استخر روباز با چشم‌اندازی بی‌نظیر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، سالن اسپا، اتاق بازی کودکان و زمین والیبال ساحلی اشاره کرد. رستوران خورشید این هتل دریایی با کف شیشه‌ای فرصت صرف انواع غذاهای خوشمزه در فضایی رویایی را برای شما فراهم می‌کند؛ همچنین کافه‌ هتل ترنج فضایی عالی برای میل کردن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و لذت بردن منظره زیبای سوئیت‌های روی آب است.

هتل داریوش کیش

از دیگر هتل های کیش با ساحل اختصاصی می‌توان به هتل ۵ ستاره و لوکس داریوش اشاره کرد. این هتل با معماری باشکوه و اتاق‌های مجلل خود، فرصت یک اقامت خاطره‌انگیز را در اختیار مهمانان می‌گذارد. ساحل اختصاصی هتل داریوش دسترسی مسافران به ساحل را راحت می‌کند و افراد می‌توانند به راحتی در ماسه‌های نرم قدم بزنند، در آب‌های نیلگون خلیج فارس شنا کنند یا زیر سایه آفتاب کتابی بخوانند. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل داریوش کیش این است که بزرگترین آکواریوم آب‌شور دنیا در این هتل قرار دارد و منبع تغذیه آن، دریای خلیج فارس است.

هتل داریوش؛ هتل با ساحل اختصاصی در کیش

از امکانات این هتل ۵ ستاره، می‌توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان، پارکینگ اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی مجهز، امکانات غواصی و قایق‌سواری اشاره کرد؛ همچنین زمین‌های تنیس، پینت بال، بیلیارد و پینگ‌پنگ نیز برای افرادی که به ورزش‌های گروهی علاقه دارند، گزینه‌های مناسبی هستند. رستوران‌های پاسارگاد و آپادانا در هتل داریوش با طراحی داخلی بی‌نظیر و الهام گرفته از کاخ‌های هخامنشی، فضایی مجلل و دلنشین را برای صرف انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی فراهم می‌کنند؛ همچنین کافی‌شاپ لابی، کافی‌شاپ استخر و کافی‌شاپ لانژ در این هتل آماده هستند تا با ارائه انواع نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ها، از شما پذیرایی کنند.

هتل شایان کیش

اگر به دنبال یک هتل با ساحل اختصاصی در کیش هستید که دسترسی خوبی به مراکز تفریحی جزیره کیش نیز داشته‌باشد، هتل شایان بهترین گزینه برای‌تان خواهد بود. این هتل با موقعیت بی‌نظیرش در مجاورت بزرگترین اسکله تفریحی جزیره، به شما فرصت لذت بردن از اقامت لوکس در اتاق‌ها و سوئیت‌های رو به دریا را می‌دهد. ساحل اختصاصی تمیز هتل شایان کیش با آب‌های زلال و امکانات رفاهی کامل، مکانی ایده‌آل برای استراحت، تفریح و لذت بردن از طبیعت است.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، اینترنت رایگان و سرویس خواب استاندارد اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان دو رستوران شمبلیر و سنتی را نام برد که انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای بین‌المللی را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. کافی‌شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، پیتزا، ساندویچ و سوخاری، مکانی ایده‌آل برای استراحت و صرف میان‌وعده است.

هتل مارینا پارک کیش

در بین هتل های کیش با ساحل اختصاصی، هتل مارینا پارک کیش یک هتل لوکس با طراحی مدرن و چشم‌انداز بی‌نظیر به ساحل مرجانی است. این ۵ پنج ستاره، با ساحل اختصاصی خود به شما این امکان را می‌دهد تا پس از یک روز پر هیجان، در ماسه‌های نرم ساحل قدم بزنید و از آرامش بی‌نظیر طبیعت لذت ببرید. هتل مارینا پارک با موقعیت استثنایی خود در جزیره کیش، دسترسی مناسبی به تمامی جاذبه‌های گردشگری کیش دارد. این هتل لوکس در فاصله کوتاهی از جاذبه‌های دیدنی همچون پارک مرجان، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها قرار دارد.

از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی این هتل می‌توان به شنا در استخر، جت اسکی، پاراسل و قایق‌سواری اشاره کرد که بسیار مورد توجه مسافران است. حتی اگر علاقه‌ای به تفریحات آبی ندارید، می‌توانید از دوچرخه‌سواری در محوطه سرسبز و وسیع هتل لذت ببرید. با اقامت در هتل مارینا پارک، برای لذت بردن از لذیذترین طعم‌ها نیازی به ترک هتل نخواهید داشت و رستوران و کافی‌شاپ‌های لوکس هتل آماده‌ی پذیرایی از شما هستند.

هتل سیمرغ کیش

آخرین هتل با ساحل اختصاصی در کیش که به شما معرفی می‌کنیم هتل سیمرغ است. با انتخاب این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی متنوعی مانند شنا، آفتاب گرفتن و ورزش‌های آبی در ساحل اختصاصی لذت ببرید. فراموش نکنید که رزرو هتل سیمرغ کیش برای میهمانان خارجی و آقایان مجرد ممکن نیست. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، خدمات پزشکی شبانه‌روزی، محوطه سرسبز و دلنشین و امکانات ویژه برای افراد دارای معلولیت اشاره کرد.

با اقامت در هتل سیمرغ، از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز برخوردار خواهید شد و می‌توانید با خیالی آسوده به گشت و گذار در جزیره بپردازید. صرف صبحانه رایگان در رستوران هتل، آغازگر روزی پرانرژی خواهد بود؛ همچنین، رستوران با ظرفیت ۱۸۰ نفر آماده پذیرایی از شما برای صرف ناهار و شام با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. اگر تمایل به صرف نوشیدنی داریدکافی‌شاپ لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر آماده خدمت‌رسانی به شماست.

قیمت هتل در کیش

قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

سخن آخر

رزرو هتل محل اقامت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در سفر به کیش است. با اقامت در یکی از هتل های کیش با ساحل اختصاصی دسترسی مناسبی به ساحل شنی داشته و می‌توانید از تماشای طلوع و غروب خورشید در خلیج فارس لذت ببرید. در این مطلب تعدادی هتل با ساحل اختصاصی در کیش را به شما معرفی کردیم که با امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیر خود، تجربه یک اقامت لوکس و آرامش‌بخش را برای‌تان فراهم می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8magazine

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

عوارض زانوبند زاپیامکس

نگین 100

مشاور کنکور

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح