تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دسامبر 2023 - 16:32
کد خبر : 209186

زندگی من با پسران والتر”: جکی چه کسی را انتخاب می کند؟

زندگی من با پسران والتر”: جکی چه کسی را انتخاب می کند؟

  به گزارش دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده با شباهت های بی چون و چرای آنها، به نظر می رسد زندگی من با پسران والتر پاسخ نتفلیکس به سریال موفق آمازون پرایم با محوریت مثلث عشقی The Summer I Turned Pretty باشد. تعداد زیادی اقتباس از Wattpad به صفحه نمایش از نظر

 

به گزارش دانلود فيلم و به نقل از برخورد دهنده با شباهت های بی چون و چرای آنها، به نظر می رسد زندگی من با پسران والتر پاسخ نتفلیکس به سریال موفق آمازون پرایم با محوریت مثلث عشقی The Summer I Turned Pretty باشد. تعداد زیادی اقتباس از Wattpad به صفحه نمایش از نظر کیفیت، بازیگری و ارزش تولید به درستی انجام نشده است، اما جدیدترین رمان عاشقانه درام نوجوان، این تصور را با برداشتی جذاب از ژانر به چالش می کشد. به گزارش Elle، این سریال ده قسمتی اولین بار در نتفلیکس در 7 دسامبر آغاز شد و بر اساس رمان سال 2014 نوشته علی نواک است که داستان را زمانی که تنها پانزده سال داشت نوشت. این نمایش با یک کیسه مختلط به پایان رسیده است و با صخره ای به پایان می رسد که سؤالاتی در مورد آینده شخصیت ها ایجاد می کند.

زندگی من با پسران والتر داستان جکی هاوارد (نیکی رودریگز)، نوجوانی از شهر نیویورک را دنبال می کند که تمام خانواده اش ناگهان در یک تصادف رانندگی می میرند. جکی سپس به سیلور فالز، کلرادو نقل مکان می کند، جایی که او با خانواده دوست صمیمی مادرش، از جمله ده پسر در محدوده هورمونی زندگی می کند. در نهایت، دختر شهر خود را با الکس (اشبی جنتری)، برادر شیرین، باهوش و مهربان کول (نوآ لالوند)، جوک سابق قلب تپنده، گرفتار می کند. جکی در ابتدا عاشق الکس می شود، اما ارتباط او با کول انکارناپذیر است. هنگامی که گذشته الکس شروع می کند که او احساسات خود را نسبت به خود زیر سوال می برد، او به کول می چسبد و بین برادران درگیری ایجاد می کند. قسمت آخر جکی را نشان می دهد که تصمیمی رادیکال گرفته است که مسیر رابطه او با والترز را تغییر می دهد. بنابراین، جکی در پایان فصل، “Happily Ever After” چه کسی را انتخاب می کند؟

 

در فینال فصل «زندگی من با پسران والتر» چه اتفاقی می‌افتد؟

آخرین قسمت فصل به عروسی مورد انتظار ویل (جانی لینک) و هیلی (زوئه سول) می رسد که در پشت محله والتر برگزار می شود. ویل از جکی می‌خواهد تا برای عروسی برنامه‌ریزی کند، که او از انجام آن بسیار خوشحال است. در حالی که برنامه‌ریزی جکی را مشغول می‌کند، عموی ثروتمند جکی، ریچارد (الکس کویجانو) از مزرعه بازدید می‌کند و با ویل درباره آینده کسب‌وکار خانوادگی صحبت می‌کند. ویل ایده خود را مبنی بر تبدیل مزرعه به یک مکان تفریحی در حومه شهر پیشنهاد می کند که تجربه تعاملی شامل آشپزی، مسیرهای اسب هدایت شده، کارگاه های تولید سیب زمینی و موارد دیگر را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. اگرچه آینده مزرعه هنوز مشخص نشده است، اما این نمایش دیدگاهی امیدوارکننده از پتانسیل این مزرعه برای شکوفایی را برای طرفداران ایجاد می کند.

درست زمانی که به نظر می رسد آخرین کارهای عروسی به آرامی پیش می رود، پس از اینکه سگ خانواده دسته گل هیلی را خراب کرد، کول به جکی کمک می کند. همانطور که آنها گلهای جدید را می چینند، کول به جکی می گوید که اعترافاتش را در شب گذشته فراموش کند و به او اطمینان می دهد که خوشحال است که او و الکس با هم خوشحال هستند. جکی که غافلگیر شده است، تمام تلاشش را می کند تا افکارش را نادیده بگیرد، حتی اگر واضح است که او در مورد احساساتش نسبت به کول در تضاد است.

 

زمان عروسی فرا می رسد و ویل و هیلی عهد خود را در حضور دوستان و خانواده عزیز به اشتراک می گذارند. هیلی و ویل به دلیل ارتباط نادرستشان بر سر پول و برنامه های آینده، سفری پر از دست انداز داشته اند، اما عشق آنها در نهایت بر همه سختی هایشان غلبه می کند. در پذیرایی همه با خوشحالی جشن می گیرند. الکس نسبتاً بداخلاق می شود، تردید دارد به جکی بگوید که به تابستان می رود و در نهایت به عشق خود به او اعتراف می کند. جکی ساکت می ماند و احساسات الکس را متقابل نمی کند. کیلی (میا لو) وارد می شود و به الکس مست و دلشکسته کمک می کند تا به رختخواب برود. کیلی تصمیم می‌گیرد به الکس نگوید که او را دوست دارد، وقتی او نظری در مورد دیدن او به عنوان یک “آدم باحال” می‌دهد. کیلی دلشکسته الکس را بدون حرف دیگری رها می کند.

 

بعداً همان شب، جکی به دنی (کانر استانهوپ) کمک می کند تا برای جولیارد بسته بندی کند، وقتی که به طور اتفاقی فنجان چای خواهرش را که کول برای او درست کرده بود، با یادداشتی پیدا می کند که می گوید: «هیچ چیز آنقدر خراب نیست که نتوان آن را تعمیر کرد» (مطلبی که مادر جکی از آن استفاده کرد. به او بگویم). جکی با کول در انبار در مورد معنای پشت کارهایش روبرو می شود. کول اصرار دارد که قصد دیگری نداشته است، زیرا جکی در آن زمان با الکس قرار می‌گذاشت. سپس جکی برای بستن شکاف بین آنها، کول را می بوسد. جکی و کول آرایش پرشور خود را در انبار به اشتراک می گذارند که جذابیت آنها را به یکدیگر تأیید می کند. اما این برای الکس چه معنایی دارد؟

 

آیا «زندگی من با پسران والتر» فصل دوم خواهد داشت؟

“Happily Ever After” در یک cliffhanger حل نشده به پایان می رسد. پس از آن لحظه داغ، الکس صبح روز بعد از خواب بیدار می شود تا به جکی در رختخواب صبحانه بدهد. در عوض، او اتاقی خالی پیدا می‌کند که جکی در آن یادداشتی به جا گذاشته که روی آن نوشته شده بود: «متاسفم». الکس وارد اتاق برادرش می شود و جواب می خواهد، اما کول نیز از رفتن ناگهانی جکی شگفت زده می شود. صحنه آخر جکی را در هواپیمای عازم شهر نیویورک با عمویش نشان می دهد که طرفداران را با پایانی باز می گذارد.

 

آیا جکی برای همیشه به نیویورک برمی گردد؟ آیا او هرگز دوباره والترز را خواهد دید؟ آیا جکی از تصمیم خود برای خیانت به الکس پشیمان است؟ چه اتفاقی برای مزرعه داری والتر خواهد افتاد؟ همه این سوالات در هوا رها شده است. با این حال، طرفداران رمان اصلی، سرنوشت نامعلوم داستان پسران جکی و والتر را از زمان انتشار حس Wattpad تجربه کرده‌اند. در حال حاضر، نتفلیکس هیچ خبری مبنی بر تمدید سریال برای فصل 2 اعلام نکرده است. نواک، نویسنده زندگی من با پسران والتر، اخیراً در یک پرسش متداول در وب سایت خود درباره آینده احتمالی این درام محبوب نوجوانان اظهار نظر کرده است:

 

“در گذشته گفته بودم که دنباله ای منتشر نخواهد شد. با این حال، اکنون که سریال در نتفلیکس منتشر شده است، ممکن است روی چیز هیجان انگیزی کار کنم یا نه! با دنبال کردن من چشمان خود را برای اخبار هیجان انگیز نگه دارید. در توییتر و اینستاگرام».

 

My Life With the Walter Boys از نتفلیکس ممکن است روایتی معمولی باشد که مخاطبان قبلاً دیده اند. با این وجود، در جایی که در نمایش غم و اندوه و بازیگری قابل توجهی وجود ندارد، سریال بلوغ ارزش دیدن دارد زیرا اهمیت خانواده، ارتباط و تفاهم را در پس زمینه متنوع حومه کلرادو به تصویر می‌کشد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح