تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 نوامبر 2023 - 20:16
کد خبر : 209108

بهترین راه حل برای زانو درد کدام زانوبند طبی است؟

بهترین راه حل برای زانو درد کدام زانوبند طبی است؟

زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت زایس ترونیک آلمان است که از لحاظ تکنولوژی و اثرگذاری با فیزیوتراپی برابر است. زیرا در زاپیامکس از همان تکنولوژی‌های رایج و موثر فیزیوتراپی و توان‌بخشی استفاده می‌شود که شامل سه تکنولوژی، اولتراسوند، انفرارد و کِلاک پالس هستند. به همین خاطر به آن زانوبند زاپیامکس می‌گویند زانوبند زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت زایس ترونیک آلمان است که از لحاظ تکنولوژی و اثرگذاری با فیزیوتراپی برابر است. زیرا در زاپیامکس از همان تکنولوژی‌های رایج و موثر فیزیوتراپی و توان‌بخشی استفاده می‌شود که شامل سه تکنولوژی، اولتراسوند، انفرارد و کِلاک پالس هستند. به همین خاطر به آن زانوبند زاپیامکس می‌گویند زانوبند زاپیامکس را باید افق جدیدی در درمان زانودرد دانست. این زانوبند به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های عرصه درمان مجهز است. استفاده از زاپیامکس در مقایسه با دیگر روش‌های درمانی مانند مصرف دارو، تزریق مستقیم و حتی فیزیوتراپی مزایای بسیار زیادی دارد. در این مطلب سعی می‌کنیم که در مورد خرید زانوبند زاپیامکس، نحوه استفاده و مزایایی که نسبت به فیزیوتراپی دارد صحبت کنیم.

درمان خانگی آسان زانودرد؛ استفاده از زانوبند زاپیامکس در خانه

برخی از عوارض ناشی از زانو مانند گرفتگی عضلات، کوچک شدن فیله‌های پشت (به دلیل نشستن زیاد و کم تحرکی)، مشکلات خفیف زانو و سایر بیماری‌های زانو، با انجام برخی موارد قابل کنترل و حتی درمان است. به عنوان مثال، افراد می‌توانند با انجام تمرینات فیزیوتراپی در خانه، استفاده از زانوبند زاپیامکس و پیروی از یک سبک زندگی سالم، درد خفیف زانو خود را درمان کنند. همچنین زانودرد ناشی از آسیب‌های کوچک زانو و گرفتگی عضلات با استفاده کوتاه مدت از این زانوبند به راحتی درمان می‌شود.

استفاده صحیح از زانوبند زاپیامکس آلمانی و دریافت بهترین نتیجه

برای استفاده از تکنولوژی‌های موجود در این زانوبند باید آداپتور آن را به برق متصل کنید و آن را به دور زانو خود ببندید و روی مبل راحتی یا تختخواب دراز بکشید. بعد از گذشت 3 تا 4 روز فرد متوجه تغییراتی در میزان درد و کمتر شدن شدت علائم خود می‌شود. این تغییرات بعد از 2 تا 3 هفته بسیار چشمگیر خواهند بود.

توجه داشته باشید که بعد از استفاده از زانوبند آن را در محلی مناسب نگه داری کنید. شما می‌توانید این زانوبند را روی شلوار نیز استفاده کنید. همچنین برای راحتی در دسترسی به پریز برق برای روشن کردن زانوبند، رابط یا محافظ‌های برقی به شما کمک خواهند کرد. اگر آسیب ایجاد شده هر دو زانوی شما را درگیر کرده است، پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در وقت و اثر گذاری بهتر، در صورت امکان دو عدد زانو بند تهیه کنید تا درمان دو زانو هم زمان انجام شود.

زاپیامکس(Zapiamax) زانوبندی مقرون به صرفه برای همه

قیمت زانوبند UIC زاپیامکس یک میلیون و 960 هزار تومان (1,960,000 تومان) است که نسبت به مزایا و عملکرد محصول، بسیار عالی است. همچنین برای خرید و تهیه این زانوبند نیازی به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی نیست؛ بلکه می‌توان در خانه با استفاده از گوشی موبایل یا کامپیوتر خود وارد فروشگاه اینترنتی معتبر شوید و زانوبند را سفارش دهید.

زانوبند زاپیامکس را از نمایندگی رسمی تهیه کنید

حقیقت این است که امروزه با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی باید با حواسی جمع از این درگاه ها خرید کنید. به همین دلیل نمایندگی های معتبر فروش زاپیامکس امکاناتی فراهم آورده اند تا شما گرفتار کلاهبرداران نشوید. به همین دلیل شما می توانید پس از سفارش کالا زانوبند را درب منزل تحویل بگیرید و سپس مبلغ را بپردازید.

آیا زاپیامکس می‌تواند ساییدگی زانو را ترمیم کنند؟

هنگامی که زانوبند طبی زاپیامکس را به صورت درست و جامع بشناسیم، آنگاه به میزان اثرگذاری آن در درمان انواع دردهای زانو پی خواهیم برد. عملکرد تکنولوژی سه گانه زانوبند زاپیامکس به گونه‌ای است که به طور مستقیم ساییدگی را کنترل می‌کند و از شدت آسیب به غضروف‌های زانو جلوگیری خواهد کرد. اکنون با تکنولوژی‌های به کار رفته در این زانوبند آشنا می‌شویم:

نحوه عملکرد اولتراسونیک در زانوبند زاپیامکس

اولتراسوند تراپی موجود در زانوبند زاپیامکس با ارسال میلیون‌ها موج صوتی بی‌خطر به زانو، عمیق‌ترین بافت‌های زانو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین گرمای ملایمی را به اعماق عضلات روانه می‌کند. این بلاک عصبی به شکل بی‌حسی موضوعی خود را نشان می‌دهد و باعث کاهش درد به صورت قابل توجهی می‌شود. همچنین اولتراسوند تراپی در زاپیامکس سرعت گردش خون را در نواحی تحت تاثیر خود به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. همچنین باعث افزایش اکسیژن‌رسانی و تغذیه بافت‌های آسیب‌دیده می‌شود.

نحوه عملکرد انفرارد در زانو بند زاپیامکس

فناوری انفرارد یا اشعه مادون قرمز با طول موجی مناسب و ایمن، جریان خون را سرعت می بخشد. خون غنی از اکسیژن به سلول‌ها می‌رسد. سپس سلول‌های مجاور مفصل زانو را از طریق ایجاد گرما به تحریک وا می‌دارد. به این ترتیب روند بازسازی و ترمیم عضو‌ ضعیف سرعت بیشتری یابد.

نحوه عملکرد کلاک پالس در زانو زاپیامکس

در کنار این دو تکنولوژی کلاک پالس نیز ضلع دیگری از درمان محسوب می‌گردد. همچنین از طریق تاباندن پالس‌های الکتریکی به زانو، لرزش و ماساژ خفیفی را در اندام آسیب‌دیده ایجاد می‌کند. این فرایند آرامش و کاهش التهاب را به دنبال دارد. این فرایند الکتریکی نه تنها به آرامش عضلات زانو کمک می‌کند بلکه تمرکز آن روی تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی نیز هست.

نحوه خرید و قیمت زانو بند زاپیامکس اصل

قیمت زانو بند زاپیامکس دو میلیون و نهصد و شصت هزار تومان است که پرداخت آن هم آنلاین و هم درب منزل صورت می‌گیرد. این امکانی است که نمایندگی های معتبر فروش در اختیارتان قرار داده تا خریدی مطمئن را تجزبه کنید.

خرید زاپیامکس از طریق سایت‌های فروشگاهی معتبر بهترین گزینه است. چون محصول اصل را با قیمت واقعی در اختیار مشتری قرار خواهند داد و با پشتیبانی پس از فروش همراه می‌شوند.

کد رجیستری، تنها راه تشخیص اصالت زانوبند زاپیامکس

نمایندپی ها با قرار دادن کارت رجیستری روی جعبه زانوبند زاپیامکس ، کوشیده‌ایم تا تجربه خریدی مطمئن را برایتان به ارمغان آوریم تا از میان فروشگاه های گوناگون آنلاین زانوبند زاپیامکس ، فقط از سایت‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی، زانوبند زاپیامکس اصل را تهیه کنید و کلاهبرداران را ناکام بگذارید. این هشدار اصلی بودن کالا را جدی بگیرید تا از عواقب استفاده از زانوبند زاپیامکس مصون بمانید. در این میان مهمترین موضوع کد رجیستری زاپیامکس است که همین موضوع به تنهایی راهنمای مهمی در تشخیص زانوبند اصلی از تقلبی خواهد بود. پس با دقت هنگام خرید زانوبند تجربه ای شیرین از خرید را برای خود رقم بزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح