٢۵درصد تست مسافرین خارجی که به ایران میآیند مثبت است
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ٢۵درصد تست مسافرین خارجی که به ایران میآیند مثبت است یعنی با خودشان ویروس میآورند و بعد هم متأسفانه قرنطینه را رعایت نمیکنند. به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی با اشاره به گزارشهای ارائه شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که صبح امروز با ریاست