تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 15:53
کد خبر : 152625

شورا و شهرداری از نخبگان علمی نیز تجلیل کند

شورا و شهرداری از نخبگان علمی نیز تجلیل کند

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: در کنار قهرمانان و پهلوانان ورزشی شایسته است شورا و شهرداری از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور نیز تجلیل کند تا ساحه علم و ادب پاس داشته شود. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در این اوضاع مالی شهرداری منطقی

شورا و شهرداری از نخبگان علمی نیز تجلیل کند
رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: در کنار قهرمانان و پهلوانان ورزشی شایسته است شورا و شهرداری از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور نیز تجلیل کند تا ساحه علم و ادب پاس داشته شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در این اوضاع مالی شهرداری منطقی نیست که ما به ورزشکارانی که پیش از این قطعه زمینی را که به صورت تفکیکی در شهرک آتاماشین اعطا کردیم دوباره واحد تجاری واگذار کرده و یا بخواهیم حق و حقوق سایرین را نادیده بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت شورا و شهرداری برای سه نفر از قهرمانان ورزشی این استان در المپیک قطعه زمینی به ارزش 500 تا 600 میلیون تومان واگذار شده و لزومی ندارد ما باردیگر به ارزش 600 میلیون تومان سه قطعه واحد تجاری را در شوراسنتر واگذار کنیم.
عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: شایسته است در کنار حمایت و هرماهی ورزشکاران و قهرمانان شورا و شهرداری همه ساله در حمایت از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور نیز آستین بالا زده و چنین حرکت مناسبی را برای حمایت و همراهی این نخبگان انجام دهد تا عرصه فرهنگ، علم و ادب نیز مورد توجه و اقبالی مضاعف قرار گیرد.
هاشمی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری را واگذار کنیم چه بهتر است که در قالب انتشار آگهی به صورت عمومی باشد تا همشهریان نیز در جریان اجرای پروژه‌های مشارکتی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: این واگذاری‌ها به صورت عمومی و با انتشار آگهی مطالبه‌گری مردم را ارتقا داده و زمینه‌ای را به وجود می‌آورد تا شهروندان در جریان اجرای این پروژه‌ها به صورت دقیق قرار گیرند و به صورت مکرر و مستمر در این حوزه مطالبه‌گر باشند.
رئیس شورای اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: شایسته است شهرداری اردبیل تمام پروژه‌های اجرایی خود را که با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود به صورت شفاف و روشن به افراد توانمند واگذار کند تا زمینه اجرای پروژه‌ها به شایستگی فراهم آید.

واگذاری قطعات به قهرمانان در قالب تغییر کاربری انجام شود

نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز گفت: پیشنهاد می‌کنیم واگذاری قطعات زمین به قهرمانان و ورزشکاران در قالب تغییر کاربری و سهم مشارکت‌کننده انجام شود تا شهرداری از این طریق حمایت و پشتیبانی را از قهرمانان ورزشی انجام دهد.
حبیب فتحی اظهار کرد: در دوره قبلی شورای شهر و با استفاده از روش تغییر کاربری واگذاری قطعات به نام آوران و ورزشکاران مدال‌آور در عرصه‌های المپیک و جهانی انجام می‌شد تا هزینه‌ای از محل ماده 17 به شهرداری تحمیل نشود.
وی افزود: ما در قالب تغییر کاربری و صدور مجوز در این زمینه به راحتی می‌توانیم از توان متقاضیان استفاده کرده و از محل این تغییر کاربری‌ها به قهرمانان و ورزشکاران قطعه زمینی واگذار شود.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل در مورد پروژه‌های مشارکتی در شورابیل تصریح کرد: ما مخالف اجرای پروژه‌های تکراری در شورابیل نظیر قطار شادی و صدور مجوز برای راه‌اندازی قطار دیزلی هستیم و امیدواریم از موازی‌کاری در صدور مجوزها برای پروژه‌های مشارکتی در شورابیل کاسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح