هشدارها درباره احتمال وقوع سیل در جنوب کرمان را دادهایم
ایسنا/کرمان نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان کرمان گفت: هشدارها درباره احتمال وقوع سیل را دادیم، مسئولان خودشان باید پاسخگو باشند و اگر هرگونه مشکلی برای مردم جنوب استان به دلیل وقوع سیل پیش بیاید قطعا پاسخگو خواهید بود و هیچ توجیهی پذیرفته نخواهد