تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 12:29
کد خبر : 136579

رهبر انصارالله یمن: آمریکایی‌ها برای نابودی برنامه موشکی ما تلاش کردند

رهبر انصارالله یمن: آمریکایی‌ها برای نابودی برنامه موشکی ما تلاش کردند

رهبر انصارالله یمن پیروزی حزب‌الله لبنان بر اسرائیل در سال ۲۰۰۰ را پیروزی بزرگ کل امت اسلام دانست که بر واقعیت امت و احیای امید در ملت‌ها تاثیر داشت. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: عظمت این پیروزی طوری‌ بود که دشمنان اهمیت پیروزی حزب‌الله

رهبر انصارالله یمن: آمریکایی‌ها برای نابودی برنامه موشکی ما تلاش کردند

رهبر انصارالله یمن پیروزی حزب‌الله لبنان بر اسرائیل در سال ۲۰۰۰ را پیروزی بزرگ کل امت اسلام دانست که بر واقعیت امت و احیای امید در ملت‌ها تاثیر داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: عظمت این پیروزی طوری‌ بود که دشمنان اهمیت پیروزی حزب‌الله لبنان را دریافتند و برای اجتناب از برخورد با حزب‌الله لبنان و تثبت تسلط‌شان بر کشورهای امت‌های دیگر اقدام کردند. دشمنان سعی کردند دیوار روانی و فرهنگی در قبال الگوی حزب‌الله که نماد مقاومت مردمی است، ایجاد کنند.

وی افزود: مقاومت توانست پیروز شود و استقلال و آزادی را محقق کند، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند امت ما در وضعیت شکننده و تسلیم باقی بماند و فضای مناسبی برای توطئه‌چینی‌هایشان بدون هیچ مانعی فراهم شود. حزب‌الله لبنان نمونه مقاومت مردمی موفق را ارائه کرد که پیروزی‌هایی به دست آورد به طوری‌که منجر شد دشمنان به سمت خدشه وارد کردن به وجهه این الگو پیش بروند.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: القاعده جنایاتی را در ایران، سوریه، عراق، لبنان،‌ یمن و کشورهای حوزه خلیج فارس، مصر و کشورهای مغرب اسلامی، آفریقا به استثنای اسرائیل اجرا کرد. تحرک تکفیری‌ها به موازات تحرک غربی‌،‌ آمریکایی برای فریب دادن ملت‌ها تحت عنوان “مبارزه با تروریسم” است. از اصول طرح‌های غرب و آمریکایی‌ها این است که با پوششی که مورد قبول ملت‌های امت اسلام باشد شرایط را برای موفقیت آنها با کمترین هزینه فراهم کند که هدف آن تسلط مستقیم بر امت ما به لحاظ نیروی انسانی، زمین و منابع طبیعی آن است.

او اعلام کرد: هدف گیری آمریکایی علیه امت ما در مقدمه آن هدف‌گیری نظامی است همانطور که در عراق و افغانستان رخ داد. البته برخی کشورها و به همراه آنها آمریکا اصلا نیازی به جنگ ندارند، زیرا گوش به فرمان آمریکا هستند و آمریکا پایگاه‌های نظامی در مناطقی استراتژیک در این کشورها ایجاد می‌کند. آنچه در یمن رخ داده این است آمریکایی‌ها تحت عنوان آماده سازی ارتش با تعداد بالا و سپس پایگاه‌های نظامی که حتی به صنعا هم رسید، وارد یمن شدند. می‌خواستند در یمن نفوذ بیشتری پیدا کنند تا به پایگاه‌هایشان بیفزایند و تسلط نظامی بر یمن، همچنین سیطره بر ارتش یمن تحت عنوان آموزش، سازماندهی، سرسپرده کردن افسران ارتش و تغییر عقیده نظامی ارتش یمن و تعیین دشمن طبق سیاست‌های آمریکا و نه براساس هویت و ایمان یمنی و خطراتی که کشور را احاطه‌ کرده‌اند را تضمین کنند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: آمریکایی‌ها از ارتش ما برای مقصد کاهش تلفات انسانی ارتش آمریکا سوء استفاده کردند،‌ لذا ارتش یمن وارد نبرد شده و خسارات بسیاری را متحمل می‌شود. آمریکایی‌ها توانمندی‌های دفاع هوایی و نیروی دریایی ارتش یمن را نابود کردند تا قدرت مقابله با هر دشمن خارجی را از ارتش بگیرند، آنها طرح و نقشه نابودی توانمندی‌های موشکی یمن از جمله موشک‌های دوربرد که می‌توانند از یمن مقابل هر دشمنی حفاظت کنند را در نظر گرفتند. آنها تلاش کردند، تسلط امنیتی بر یمن را با تسلط بر سیستم‌های امنیتی محقق کنند و سیستم‌های امنیت ملی تحت امر خود را ایجاد کنند. و سیاست امنیتی خودشان را پیاده کردند و جزئیات وضعیت امنیتی در یمن به اشاعه آشوب و جرائم و ترورها کمک می‌کند، آنها القاعده را وارد یمن کردند، تروریست‌های القاعده را در شهرهای مختلف یمن حتی در هم‌جواری سفارت آمریکا مستقر و پراکنده و برای آنها در استان‌های مختلف اردوگاه‌های نظامی احداث کردند.

به گفته رهبر انصارالله یمن، آمریکا ملت کشورش را به واسطه تسط بر تصمیم سیاسی، روند سیاسی و تسلط بر سیاست‌های خارجی و داخلی کشور هدف گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیم و کابل پرتو

8magazine

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

عوارض زانوبند زاپیامکس

نگین 100

مشاور کنکور

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح