دو هزار نفر در چرخه تولید عسل اشتغال یافتند
ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان گرمی گفت: در پروسه تولید عسل در شهرستان گرمی توان اشتغال دو هزار نفر فراهم شده است. بهشتی ۱۶ تیر در جریان بازدید از فعالیت زنبورداران در گرمی اظهار کرد: دامنههای کوههای گرمی و مراتع این شهرستان به محل پرورش بهترین و با کیفیتترین عسل طبیعی تبدیل شده به طوری که 240 بهرهبردار به