برترینهای رویداد تخصصی “سلامت دیجیتال” معرفی شدند
ایسنا/خوزستان رویداد تخصصی سلامت دیجیتال، با اعلام برترینها به کار خود پایان داد. به گزارش ایسنا، در این مراسم که ۲۰ تیرماه به صورت مجازی برگزار شد، مهدی احمدی مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز اظهار کرد: انتظار میرود این اختتامیه آغازی باشد برای اینکه تیمهای شرکتکننده ایده خود را به رشد