بهسازی ۱۹ حلقه چاه آب شرب در استان مازندران
ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت آبفا مازندران از بهسازی ۱۹ حلقه چاه آب شرب در استان مازندران خبر داد. مهندس بهزاد برارزاده گفت: با توجه به کاهش بارندگی ها و خشک شدن بسیاری از چاهها و چشمه ها در استان و نیز گرم شدن دمای هوا و در پی آن افزایش مصرف آب و نیز گذر از