اتاق بازرگانی کرمان، فرماندهی توسعه استان را دست بگیرد
ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که اتاق بازرگانی یکی از محورهای مهم فرماندهی توسعه در استان شود، اظهار کرد: نخبگان، مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولیدات فکری و مهمی که حاصل تجربه و علم در اتاق بازرگانی کرمان است، استفاده کنند. “علی زینی وند” امروز ۲۲ تیرماه در بازدید اولین نمایشگاه تخصصی