مجوز تاسیس دانشکده داروسازی در اراک صادر شد
ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بالاخره وزارت بهداشت، اجازه تاسیس و فعالیت دانشکده داروسازی را صادر کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان در اینباره بیان کرد: پس از تلاش بسیار و نامه نگاری و دوندگی، اجازه فعالیت این دانشکده در اراک و زیر مجموعه دانشگاه علوم