ورزش باید جزو اولویتهای خوزستان باشد
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که به ورزش خوزستان کمک می کنیم، گفت: ورزش باید جزو اولویتهای بالای استان باشد. قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم بدرقه المپیکی ها و پارالمپیکی های خوزستان که امروز (۲۴ تیر) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: حمایت از ورزشکاران در شرایط فعلی به چند شیوه امکان پذیر است؛ از طریق