۶ طرح دریایی و بندری در هرمزگان به بهره برداری رسید
ایسنا/هرمزگان ۶ طرح دریایی و بندری امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور در هرمزگان به بهره برداری رسید. استاندار هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: بهره برداری از یک پست اسکله و ۳۱ هکتار بارانداز پایانه کانتینری بندرشهید رجایی، سه پست اسکله نفتی، دو فروند لایروب هاپرساکشن ۴ هزار مترمکعبی و یک فروند