دوربینهای تلهای در دشتستان پلنگ ایرانی شکار کردند
ایسنا/بوشهر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان گفت: دوربینهای تلهای در منطقه سوک بخش ارم این شهرستان، تصویری از پلنگ ایرانی را ثبت کردند. طاهره موسوی اظهار کرد: دوربینهای تلهای نصب شده در منطقه سوک بخش ارم این شهرستان در ۲۲ تیر تصاویری از پلنگ ایرانی را ضبط کردند. وی افزود: با توجه به اینکه