آغاز برداشت خوشههای طلایی گندم در مهریز
ایسنا/یزد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهریز پیشبینی کرد امسال بیش از ۱۳۰۰ تن گندم از سطح ۳۵۰ هکتار اراضی این شهرستان برداشت شود. «محمد جعفری» در این باره افزود: برداشت گندم در شهرستان مهریز تا اوایل مرداد ادامه دارد و پیشبینی میشود بیش از یکهزار و ۳۰۰ تن محصول از مزارع این شهرستان برداشت شود. وی