راهبرد شورای ششم باید تمرکز و تقویت کارکردهای نظارتی باشد
یک عضو شورای شهر تهران گفت: راهبرد شورای ششم باید تمرکز و تقویت کارکردهای نظارتی باشد. به گزارش ایسنا، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پیامی توییتری نوشت: “تمرکز بر تصویب طرح ها و لوایح و تلنبار کردن قانون روی قانون بدون توجه به ضمانت اجرایی و اثربخشی در زندگی مردم ،