حضور هفت ورزشکار معلول استان در انتخابی بازی های آسیایی
ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تحت حمایت قرارگرفتن هفت ورزشکار معلول برای حضور در انتخابی بازی های آسیایی خبر داد. علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان ضمن حضور در بین ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بازیهای آسیایی بانوان اظهار کرد: این اداره کل در سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی بازیهای آسیایی