مصرف بالای آب شرب در زنجان
ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقهای زنجان گفت: مصرف آب شرب در استان در بخش روستایی و شهری بیرویه است. اسماعیل افشاری در گفتوگو با ایسنا، در رابطه با هدررفت بالای آب در کشور، اظهار کرد: هدررفت آب در ایران بیش از میانگین جهانی بوده و بر اساس گزارشهای موجود، میزان هدررفت آب در کشور ۲۸ تا