واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در جزیره هرمز آغاز میشود
ایسنا/هرمزگان رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در جزیره هرمز در روزهای پنج شنبه و جمعه؛ ۳۱ تیر و اول مردادماه انجام میشود. دکتر عبدالجبار ذاکریصبح امروز (۳۰ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: واکسن کوو ایران برکت مورد نیاز افراد بالای ۱۸ سال جزیره هرمز از طریق مرکز بهداشت شهرستان تامین شده