افزایش 42 درصدی تعداد بازدیدکنندگان ارگ تاریخی بم
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از افزایش 42 درصدی تعداد بازدیدکنندگان ارگ تاریخی بم خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه کویر، “غلامرضا فرخی” با بیان اینکه از 27 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه 1398، بیش از 39 هزار نفر از ارگ تاریخی بم دیدن کرده اند، اظهار کرد: این امار