حضور ارتش در نقاط مختلف استان قم
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با آغاز سال جدید ۳۰ پایگاه سلامت در سطح استان بهمنظور پایش و غربالگری بیماران مشکوک به کرونا توسط ارتش مستقر شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با آغاز سال جدید ۳۰ پایگاه سلامت در