حضور مستمر کادر تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستانها در ایام نوروز
وزیر بهداشت در نخستین روز سال جدید، ضمن بازدید از دو بیمارستان بهارلو تهران و شهدای هفتم تیر شهرری، از بیماران بستری در این دو بیمارستان عیادت و با پرسنل این دو بیمارستان به گفتگو پرداخته و فرارسیدن سال جدید را با اهدای گل به پرسنل و بیماران تبریک گفت. به گزارش ایسنا، دکتر سعید