توسعه صادرات و ارزآوری؛ در گرو «رونق تولید»/ از طریق بخش معادن میتوانیم اشتغال و رونق اقتصادی را ایجاد کنیم
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی توسعه صادرات و ارزآوری را در گرو رونق تولید دانست و عنوان کرد: اگر در چند سال پس از انقلاب توجه ویژهای به بخش تولید میداشتیم شاید امروز مشکل بیکاری در کشور تقریبا حل شده بود. “علی اسدی کرم” در گفتوگو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، با اشاره به