برداشت ۳ تن ماهی گرمابی در طبس
مدیر شیلات و امور آبزیان جهاد کشادرزی خراسان جنوبی از برداشت سه تن ماهی گرمابی در طبس خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمد مهدی سعیدی، مدیر شیلات و امور آبزیان جهاد کشادرزی خراسان جنوبی، امشب ۲ فروردین، در حاشیه برداشت انواع ماهی گرمابی از استخر دو منظوره مزرعه شیخ آباد از بخش