حضور حداقلی کارکنان تا ۲۰ فروردین تمدید شد
با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد تمدید زمان فاصله اجتماعی و کاهش ترددها، سازمان اداری و استخدامی نیز اعلام کرد که تا ۲۰ فروردین ماه حضور کارکنان مجددا به صورت یک سوم خواهد بود. به گزارش ایسنا، از ایام قبل از نوروز امسال با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا و ضرورت