استاندار: مردم سیستان و بلوچستان روز طبیعت از منزل خارج نشوند
ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مردم استان انتظار می رود همانطور که تا بهحال همراهی داشته اند، در روز طبیعت نیز باماندن در منزل به از بین رفتن هرچه سریعتر کرونا کمک کنند. احمدعلی موهبتی با تبریک دوازدهم فروردینماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از مردم فهیم سیستان و بلوچستان درخواست