ویدئو کنفرانس فضانوردان ایستگاه فضایی با خبرنگاران در 22 فروردین
فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بینالمللی 10 آوریل(22 فروردین) از طریق ویدئو کنفرانس با خبرنگاران مصاحبه خواهند کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس پالیسی آنلاین، سه فضانورد ناسا در ایستگاه فضایی بینالمللی از طریق ویدئو کنفرانس در تاریخ ۱۰ آوریل(۲۲ فروردین) ساعت ۱۰:۴۵ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(۱۹:۱۵ به وقت تهران)