سرپیچی از قانون، عواقب ناگواری دارد/هرگز نمیتوان با قانون طبیعت مبارزه کرد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به وقوقع سیل در شیراز و جان باختن تعدادی از هم وطنانمان، خاطرنشان کرد: تعیین حریم دریا به این دلیل است که گرفتار چنین حوادث ناگواری نشویم. احداث ساختمان در حریم دریا و بدون درنظر گرفتن قوانین مربوطه و همچنین سرپیچی از قانون، عواقب ناگواری دارد. به