غربالگری حدود ۳۲ هزار نفر در مبادی ورودی بروجرد
ایسنا/لرستان رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۳۱ هزار و ۸۲۵ نفر در مبادی ورودی شهرستان غربالگری شدند. محمد کرمی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح غربالگری و تب سنجی با شعار در خانه بمانیم از ۱۷ اسفندماه سال گذشته اجرا و در ۱۳ فروردین ماه سال جاری در حوزه جمعیت هلال احمر به پایان