در روز آشتی با طبیعت با محیط زیست دوست باشیم
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در پیامی از مردم خواست که در ایام نوروز برای حفظ محیط زیست نکاتی را رعایت کنند. به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید محبتخانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، به مناسبت حلول سال نو در پیام تبریکی گفت: ضمن تبریک به هموطنان گرامی به مناسبت حلول سال نو، از عموم