پیونگ یانگ: اسرائیل “ویرانگر صلح” است
کره شمالی ضمن توصیف رژیم صهیونیستی به “رژیم سرطانی”، حملات هوایی این رژیم در جریان تجاوزات اخیرش به نوار غزه را “جنایت علیه بشریت” خواند. به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، کره شمالی سه شنبه با اشاره به تجاوزات اخیر اسرائیل در نوار غزه، رژیم صهیونیستی را “رژیمی سرطانی” توصیف کرد. وزارت خارجه کره