هند: تا ۵۰ سال دیگر “کربن صفر” میشویم
دولت هند میگوید که تا سال ۲۰۷۰ انتشار آلایندههای کربنی را در این کشور به صفر میرساند. به گزارش ایسنا، نارندرا مودی، نخست وزیر هند در حالی این وعده را در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (کوپ ۲۶) اعلام کرد که یکی از اهداف اصلی این اجلاس رسیدن به وضعیت “کربن صفر” در سال ۲۰۵۰