پیک بیماری کرونا در هرمزگان رو به افول است
ایسنا/هرمزگان معاون درمان وزیر بهداشت در سفر به هرمزگان، از بیمارستانهای خلیج فارس و شهید محمدی بندرعباس و پیامبر اعظم(ص) قشم بازدید کرد. دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت به همراه دکتر گل پیرا، رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت صبح امروز(چهارم تیرماه) با هدف بررسی وضعیت بیماری