دانشگاه های کرمانشاه بومیتر میشوند
ایسنا/کرمانشاه معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از تشکیل شورای آموزش عالی استان خبرداد و گفت: با تشکیل این شورا دانشگاه های استان می توانند اختیارات بیشتری داشته باشند و اختیاراتشان را متناسب با وضعیت بومی خود و مزیت های نسبی که دارند بکار گیرند. غلامرضا سالمیان در حاشیه برگزاری اولین نشست رسمی شورای آموزش عالی استان