پرداختن به حقوق شهروندی موجب ارتقای جایگاه کانونهای وکلا است
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: پرداختن به حقوق شهروندی موجب ارتقای جایگاه کانون های وکلای دادگستری است. به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دادگستری، محمود عباسی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وکانون وکلای دادگستری استان کرمان، بر ضرورت بهره مندی