بیانیه دادستانی، دادسراها و دادگاه های استان تهران در تشکر از رهبری
دادستانی، دادسراها و دادگاه های استان تهران در تشکر از مقام معظم رهبری در خصوص انتصاب رییس جدید قوه قضائیه بیانیه ای صدر کردند. به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: «« انما ولیکم الله ورسوله والذین یقیمون الصلاة ویؤتون الزکاة وهم راکعون » به حکم آیه شریفه فوق خداوند را شکرگزاریم